Bli medlem

Som medlem i Gotlands fjordhästförening får du många hästintresserade kompisar och medlemsrabatter. Föreningen ordnar också en hel del medlemsaktiviteter.
Exempel på aktiviteter kan du läsa om i Kalendern och på nyhetsplats.

Förutom det så får du

• Tidningen Lill-blakken. Den kommer i din brevlåda fyra gånger per år och är Svenska fjordhästföreningens medlemstidning
  • Medlemsutskick med information och erbjudanden från Gotlands fjordhästförening
  • Möjlighet att söka prestationsmedaljer
  • Möjlighet att söka resebidrag vid tävlingar och utbildningar
  • Rätt att delta i både rikstäckande och lokala utställningar, premieringar och tävlingar

Medlemsavgift

• Medlemskap 300 kronor/år, då är du medlem i både Gotlands fjordhästförening och blir ansluten till Svenska fjordhästföreningen. Ungdomar under 20 år 150:-. OBS! Medlemsavgiften är höjd 2019 och SFF  o GFF ger ungdomar rabatt 2019.
  • Stödjande familjemedlem 50 kronor/år

(stödjande familjemedlem innebär att du tillhör en fullt betalande medlems familj, du blir inte ansluten till Svenska fjordhästföreningen)

Du betalar genom att sätta in beloppet på bankgiro 447-3450, ange namn, adress och gärna e-postadress. Det går också bra att swisha på nummer 1234618583.